Sayfa Görseli

Media

PRESS RELEASES

16

Mayıs

2017

Muratbey, en iyi müşteri deneyimini yaşatan marka

Yenilikçi ve lezzetli ürünleriyle peyniri günün her saati tüketilebilen sağlıklı atıştırmalığa çeviren Muratbey, son yıllarda halkın oylarıyla aldığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. Muratbey, “Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar”ın ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards’ta, süt ve süt ürünleri kategorisinde ilk 3 marka arasında finale kaldı.

Tecrübesiyle peynirin Türkiye’de gelişimine yön veren Muratbey, 2015 yılında bu yana en iyi müşteri deneyimini yaşatan markaların ödüllendirildiği A.L.F.A. (Actionable, Leader, Fast, Ambitious) Awards’ta finale kaldı. Muratbey, böylece süt ve süt ürünleri kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten 3 markadan biri oldu.

Burgu, Naturena, Sürmeli, Topi gibi ürünleri ile peyniri sağlıklı ve lezzetli bir atıştırmalık haline getiren Muratbey, daha önce de taze kaşar kategorisinde “QUDAL - Kalitede 1 Numara” madalyasına ve İSO İnovasyon Ödülü’ne layık görülmüştü. 2014 yılında Turquality Marka Destek Programına kabul edilen sayılı gıda firmalarından biri olan Muratbey, peynirlerini Anadolu’nun eşsiz panoraması, tertemiz dağ havası ve bin bir çeşit otuyla yoğunlaşan doğal aromasından süzülen sütle mayalayıp hiçbir katkı maddesi ilave etmeksizin sofralara ulaştırıyor.

Araştırmanın metodolojisi ve saha çalışması Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından geliştirildi. 64 bin kullanıcısı bulunan “Türkiye’nin Sesi Paneli” üzerinden online yöntem¬le 24 Nisan – 2 Mayıs 2017 tarihleri ara¬sında gerçekleştirilen araştırmada, sadece araştırma kapsamında yer alan sektör ve markaların kullanıcıları yer aldı. Araştırmada, 40 farklı kategoride firmaların performansları gözlemlenerek, sektörler arası farklılıklar tespit edildi ve en sağlıklı sonuçlara ulaşılması sağlandı.

A.L.F.A. Awards Ödül Töreni, 17 Mayıs Çarşamba günü, Deneyim Tasarımı&Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından Kemer Country Club’da gerçekleştirilecek.